dinsdag 10 juli 2012

twee weekjes er tussen uit

hey hey,

Wat zit het bloggen toch al in mijn dagelijkse gewoonte vast geschroeid.
Ik kijk elke dag naar al de prachtige dingen die jullie maken, ik heb helaas niet elke dag tijd om uitgebreid reactie's te schrijven op jullie prachtige creaties.
Als ik iets maak zet ik het trots op mijn blog, en wat zijn die reactie's dan ooh zo fijn !

Maar nu vertrek ik twee weken naar de Ardennen, mijn moeder woont daar deeltijds.
Er is daar ook wel internet dus ik zal af en toe eens komen piepen op jullie blogs.
Maar voor mij word het twee weekjes niet naaien.
We gaan wel allerlei Martjes, rommelmarkten afschuimen en daar vind ik misschien wel een nieuwe droomstof. In Frankrijk juist over de grens zijn ook twee ienieminie stoffenwinkels die ik zeker een bezoekje breng !
Dus wanneer ik terug ben volgen er vele nieuwe creaties met mijn hopelijk 'nieuwe' of oude stoffenschatten !

Heel veel liefs Iris

2 opmerkingen: