maandag 2 juli 2012

een beetje vanalles

hey hey,
Ik sta eigenlijk vooral met juwelen op marktjes !
ook wel af en toe een naaiseltje maar daar ben ik nog niet zo goed !
Ik sta vrijdag 6 juli op een marktje in schoten op de kasteeldreef.het is een feestmarkt.
Ze begint om 16.30 u en eindigt rond 23 a 24 u.
Ik kijk er alvast enorm naar uit !
Dus ben je in de buurt van schoten kom gerust een bezoekje brengen.  Aan dit logo kan je me herkennen. het zal in het klein op de prijskaartjes staan.

De give away die ik met Melissa melis organiseerde is ook afgelopen ondertussen. 
Voor te weten wie gewonnen heeft moet je op haar blog zijn ! 
Deze juweeltjes zullen vrijdag op de markt ook mee zijn.

En omdat ik nog steeds zo dol gelukkig ben met mijn nieuwe vriend lucie... 
Krijgen jullie nog een foto van mijn liefste woefje ! 


De gene die me in het echt kennen kunnen ook opdeze foto vaststellen dat ik een nieuwe bril heb. 
In het ienieminie op de achtergrond van de foto kan je het vriendje zien, deze foto mocht er op van hem... 
Want hier zie je hem toch niet zo goed ! 
Want weet je wat ze zeggen : 
Liefde is samen een puppy hebben <3

Heel veel lieve groetjes Iris 

3 opmerkingen: