woensdag 25 juli 2012

terug van weg geweest

hey hey,

Zoals jullie al eerder konden lezen ging ik op  vakantie in de Ardennen.
Mijn mama woont daar half, dus ik probeer ook vaak naar daar te gaan om haar te kunnen zien.
Maar met mijn *drukke* agenda en haar drukke agenda lukt dat soms niet zo goed.
Ik was wel heel erg blij haar te zien, want eerlijkheidshalve geef ik toe dat ik ze mis wanneer ze niet in Antwerpen is. Ze betekent echt wel erg veel voor mij en is als een vriendin voor mij.

Mijn mama is een kunstenares ze maakt glasparels met de hand ( met haar brander en een staaf glas) ik heb er echt bewondering voor. Ze kan ook schilderen,mozaïeken,...
Samen stonden we zaterdag en zondag op een ambachtenmarkt in de Ardennen.
Hier onder kan je wat foto's zien van mijn en mama's kraam !

Zo zag het zicht de eerste dag vanuit mijn kraam eruit. We zaten in een inham van de straat.
Kraam aan overkant van onze inham, waar mijn stiefpapa staat was gevuld met heerlijk mooie dingen van mijn mama.
Op deze foto zie je mijn ringen in de dozen staan.

Mijn haarcollectie is rechts in beeld te zien. Het zijn knijpertjes, stekertjes, haarbanden, rekkers,...




 Hier zie je rechts mijn dozen oorbellen en links de ringen.







Onze mooie standplaats de eerste dag, 
Mama links en ik rechts !




Enkele beelden van mama haar glasjuwelen. In echt ziet het er veel mooier uit maar zijn foto's met gsm genomen.

Dit zijn zo wat de foto"s van de markt. Sorry voor de slechte kwaliteit ! 
Maar enkel de gsm was mee.

Met mijn puppy is momenteel alles Ok hij was even heel ziek maar nu terug beter ! 
De puppy word ook een kunstenaar en kan al heel mooi kleuren. 
Als je goed ziet kan je een orangje lijn zien die ze tekende.


En Tot slot kan ik jullie met trots vertellen dat ik een Coverlock van die lieve mama gekregen heb ! 
Ik kan niet wachten om hem morgen te testen ! 

Liefs iris 

1 opmerking:

  1. mooie dingen maakt je moeder. En wat gaaf dat je een coverlock hebt gekregen

    BeantwoordenVerwijderen