dinsdag 18 september 2012

t-shirt kleedje

hey hey ,
Ik kocht tijdens de solden een aantal kinder t-shirts en body's bij de zeeman.
Met een aantal bedoel ik echt wel alles te samen 20 stuks of zo.
Wat ik er mee van plan was wist ik nog niet 100%
Maar voor de prijsjes dat ik het kocht kon ik de stof nog niet eens kopen om het zelf te maken.
Voor dit kleedje verknipte ik een t-shirt van de zeeman van 1,50 euro.
Geen geld voor het bovenste dat dan al in elkaar zit.
Ik maakte van de t-shirt een kleedje.
Zie hier het resultaat :


De kleuren zijn live vele mooier maar dat zullen jullie ook al vaak gehad hebben :) 
Dit is een jurkje in maatje 80. 
Het is dus een goedkoop en snel klaar jurkje geworden met dank aan de zeeman ! 
Er volgen er hier nog wel een aantal van denk ik  ! 
Ik vind het een snel project en om gewoon even achter de naaimachine na school te kruipen is dit een ideaal project ! 
Ik ken wel een aantal mensen die ik hier gelukkig mee kan maken :) 
Simpel moet ook soms kunnen . 

Lieve groetjes Iris 

7 opmerkingen:

  1. Lekker vrolijk en een heel leuk project!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super idee en ti's echt leuk geworden !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat heb je enorm mooi gemaakt

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gnifgnif, dat bovenste t-shirtje heb ik ook meegenomen om mee te gaan recykleren. Lekker toch en heel leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moet precies nog eens naar de zeeman gaan... snelle kleding maken voor ons meisje!!! En voor de anderen ook, uiteraard!

    BeantwoordenVerwijderen