zondag 16 september 2012

swappen

hey hey,
Ik zie op allerlei bloggen stofjes om te swappen vind ik een reuze leuk idee !
Van sommige stofjes koop ik altijd een aantal meter zodat ik zeker toekom :)
Ik ben laat ons zeggen stofverslaafd.
Nu wil ik van volgende stofjes wel een meter of een meter en half ruilen.
Je mag ruilen met nieuwe stof, iets handgemaakt, iets waar mee ik zelf kan freubelen,...
Doe gerust een voorstel : olapa@hotmail.be !
Let wel op de .be het is niet .com :)

1 ) aarbeien katoen

2) groene sterren katoen

3) vogel vlinder groen

4) vogel vlinder blauw

5) roodkapje

6)vogel vlinder wit

7) roze vogel 

8) paddenstoel

9) schaapjes

10) blauwe stippen 

Vermits we binnenkort verhuizen zullen er zowiezo nog wel eens swap voorstellen tevoorschijn komen  


Liefs Iris 

3 opmerkingen:

  1. oh wat een mooie stofjes. Wat voor iets zou je zelf graag willen krijgen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. een ander stofje, een zelf gemaakt iets, iets op mee te knutselen,.... :)

      Verwijderen
  2. Die 2 Mies en Moosjes interesseren me wel, maar ik vind het zo moeilijk om uit te maken wat ik in de plaats kan geven?

    BeantwoordenVerwijderen