woensdag 22 augustus 2012

Zandstralen

hey hey ,
Nog een berichtje vanuit de ardennen.
Ik en Lore die beste vriendin die mee op Chassepierre was hebben mijn mama haar nieuwe zandstraal machine uitgetest.
Hiermee maak je glanzende schaaltjes of glazen, parels,... kortom alles van glas mat.
Wij eten met zen alle graag de dessert van de Aldi met choco, aardbei, citroen,...smaak die zitten in een glazenpotje. Wij gebruikte die potjes om te zandstralen om daarna er een kaarsje in te doen.
Lore en aan het kijken en luisteren naar de mama die het voor doet. 

Lore zandstraalt haar potjes

Aandachtig door het raampje aan het kijken of het lukt.


Dit is het resultaat na zandstralen, 
de naam en de bloem is gedaan met stickers. 
De rest van het potje is gezandstraald. 
Door de stickers bleef de naam en bloem normaal. 

De rest kon ik er niet op zetten van de resultaten vermits dit cadeau is voor mijn vriend en zo ;) 
Veel inspiratie voor kerstcadeau's heb ik nu al :D
Dan mag de stiefpapa nog veel chocolade potjes leeg eten ! 



Even ter info nog wat foto's van mijn hondje die nog steeds klein is maar al ietsie pietsie groter ! 



Lucie de plusie geeft jullie een likje , 
En van mij heel veel groetjes

3 opmerkingen: