woensdag 22 augustus 2012

Chassepierre


hey hey ,
Dit weekend was het Chassepierre !
Een theaterfestival, met een kleine ambachtelijke markt aan.
Ik had de 'eer' om daar mee te mogen staan.
Mijn moeder had ook een kraam en mijn stiefpapa ook. Alle drie naast elkaar lekker gezellig.
Het waren twee vermoeiende dagen van 9 u s'morgens dus ook nog vele vroeger opstaan tot 1 uur s'nachts op de markt.
Maar het was zeker de moeite waart !
De sfeer was in 1 woord geweldig, er lopen artisten ook vrij rond die voorbij je kraam komen.
Alles tot in de laatste puntjes klaarzetten ! 

Mijn mama en stiefzus in het kraam van de mama

In de hitte liepen er grappige toneelspelende ventjes rond om je te komen verfrissen ^^


Vlakbij ons kraam 1 van de leuke toneeltjes met muziek



Vieuw vanuit mama haar kraam en mijn kraam naar een toneeltje 

Nog eens het zelfde toneeltje


De grappige meneer die toneeltjes speelde. 
Kwam even langs in ons kraam.


De stiefpapa zijn kraam ^^


Stiefpapa die een grapje uithaalde :) 
Voor 1 euro 1 voet in het bad en voor twee voeten 2 euro ^^

Al de drie kramen bij elkaar


Ik in het kraam samen met Lore mijn beste vriendin die me helpen kwam op Chassepierre ! 
En nu blijven we samen nog een weekje in de ardennen ! 

In actie aan het verkopen :D

Dit was zowat een samenvatting van een leuk weekend. 
Nu geniet ik nog tot maandag van een leuk weekje ardennen bij mijn mama in de boerderij ! 
Lieve groetjes Iris 


1 opmerking: