zaterdag 28 april 2012

T-shirt Van Katoen en broekje

hey hey ,
Na een fijne verjaardag even een blog berichtje !
Ik was zo als vele naar van katoen gegaan.
daar volgde ik drie workshops om het goede doel te steunen beter kan dat toch niet , geld uitgeven voor een goed doel en te gelijk iets doen dat je leuk vind !
Ik volgde t-shirt in tricot bij paspelpoezen
Wikkelrok bij de wel gekende madam van de 'allemaal rokjes' boek !
En een handtas bij de zuster van.
Ik heb hier het resultaat van de t-shirt, wel slechte kwaliteit foto maar het moest snel snel gaan de foto,
want het is al afgegeven aan het kindje voor wie het was.
De andere resultaten volgen nog hoor !



Ik maakte vandaag ook nog een broekje voor het metekindje van een vriendin van mij, 
Ze geeft elke maand een cadeau aan haar metekindje tot ze 1 jaar is. 
Nu is de baby 6 maand en dat word gevierd met dit broekje. 
Hopelijk vinden jullie het een leuk broekje : 


Lieve lieve groetjes Iris 


8 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Die bambi-tricot is heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat schoon allemaal!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaauw ! mooi!
    Tof idee van die meter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig! Enig stofje, met die hartjes!
    Ik ben nieuwsgierig hoe het met je plannen is...
    Of heb je daar geen tijd meer voor gehad?

    Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. met mijn plannen staat het momenteel goed.
      Ze worden wel pas in de grote vakantie op punt gezet vermits ik met examens en stages nog zit.
      Tijd is momenteel ver zoek, ik doe soms wel wat te veel dingen te gelijk denk ik !
      Maar beter te veel eisend voor mezelf dan te weinig he ;)
      Nu denk ik er juist aan, je pakje met de engelen licht nog steeds in mijn kast. Oeps vergeet kop dat ik toch ben !
      Ik zal het na het verlengde weekend eens op de post doen, woensdag geraak ik normaal wel langs de post !
      Typisch mij dat ik dingen vergeet hoor ^.^
      Groetjes

      Verwijderen
  5. Hij is echt leuk geworden, je t-shirt. Hopelijk was 't kindje er blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk shirtje, ik hou van zelfgemaakte tricot kindershirts!
    groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen