donderdag 5 april 2012

2 x Handtassen

hey hey,
Gisteren maakte ik voor het eerste deze zak,
het viel zo goed mee dat ik vanmorgen er zelf al een nieuwe maakte !
Ik leerde het op een cursus bij madam tirette ( die jammer genoeg geen blog heeft).
De cursus werd gratis aangeboden door Stad Antwerpen ! Dat vond ik wel chapeau !
Deze maakte ik bij haar :
Maar zoals ik al zei viel het dus heel goed mee, en vanmorgen toverde ik dit exemplaar tevoorschijn : 
Deze is vind ik veel mooier als de groene ! 
 Er nog een hertje op gezet dat maakt het helemaal af.
Hert is gemaakt uit flock folie. 

Lieve groetjes Iris 




2 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat dat gratis aangeboden wordt! Leuk geworden! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeh als er nog is zo'n gratis cursusje in a'pen is mag je 't altijd laten weten :)
    mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen