vrijdag 21 december 2012

Over Swappen , verslaafd neen hoor !


hey ,

Ik deed deze kerstperiode aan 3 swaps mee ! zeg ik een klein beetje heel beschaamd !

1) via fb
2) kerstswap plus
3) Secret Santa !

ik geef graag cadeautjes dus dit is ideaal, maar cadeautjes krijgen doe ik des te grager !
Ik heb er ondertussen 2 ontvangen en 3 zijn op de post , het laatste is vandaag vertrokken !




Deze ontvangde ik via een kerstswap op het bloggen, ik alle eerlijkheid weet ik niet of ik hem van secret santa, of van de kerstswap plus heb :)
Maar op zich maakt dat niet veel uit !
Dank u lieve Marina !
Ik ben er erg erg erg erg erg erg erg gelukkig mee!






  De deze kwam via een groepje op facebook !
Een doosje voor kaarsen en kaka zakjes voor lucie ! Dank u Ira ( zonder blog ! )









Benieuwd naar het derde pakje ! Spannend !

Lucie kreeg ook wel veel he , kaka zakjes , een mooi i <3 lucie zakje , en een lekker snoepje !
Daarom Zal er binnenkort wel nog eens een foto'tje van haar verschijnen !
Jammer genoeg zit ze nu in de ardennen tot 31/01 zie ik ze niet :(

Dit komt omdat ik 26,27 en 28 december op kerstmarkt antwerpen sta ! en iedereen is van harte welkom, mijn stand is op de grote markt van 12 u tot 21 uur ! Alle welkom !
En ik wou hondje niet zo lang alleen thuis laten, dus is hij op vakantie bij mijn mama in de ardennen !

Heel veel liefs iris

2 opmerkingen:

  1. Ja het is leuk om zulke mooie dingen te mogen ontvangen ! Ben eigenlijk heel benieuwd om Lucy eens te zien :)
    Super dat je op de kerstmarkt staat.Als we tijd vinden tussen het werk en de feestjes komen we een kijkje nemen denk ik :)
    Prettige feesten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vorig jaar heb ik secret santa meegedaan, nu de kerstswap omdat daar een plusje aan vast zat, dat was al voldoende voor mij. Succes op je kerstmarktjes!!!!
    en geniet van de cadeautjes :)

    BeantwoordenVerwijderen